2014. szeptember 22., hétfő

2014. szeptemberi második klub

Többen megkerestek a klub előtt, hogy szívesen hallanának a TÉLI HORDOZÁS-ról, így az alapok mellett a téli lehetőségeket mutattam be, itt is leírnám pár szóban :)


Két féle képpen lehet hidegebb időkben hordozni. Az egyik megoldás, hogy beöltözteted a babát időjárásfüggően kicsit vastagabban, Te is felöltözöl, és úgy kötöd magadra. Ezt én azért nem szeretem, mert ha bárhova beegyünk így, rövid úton nyűgös lesz, túlmelegszik.
Én kabát/takaró/pulcsi alatt szeretek hordozni.
A takarót én azért szeretem, mert alapvetően én nem vagyok fázós, de a picit féltem, a takaró pedig csak őt melegíti, de ugyanúgy bármikor le tudom venni, ha melegebb helyre megyünk be. Ebből MAM márkájút szereztem be, nagyon szeretem:)
Amikor csak kicsit hűvösebb van (mint ma pl), akkor általában adok a szokásos kezeslábasra egy plusz nadrágot, vagy egy hosszú zoknit húzok a ruha alá, a többit én, és a kendő megoldjuk, nem fázik.
Hidegebb időkre van ujjatlan, és ujjas polár pulcsim, az egyikhez van egy belecipzárazható betét, amit ha nem cipzárazok bele, sima polár pulcsiként funkcionál, ha igen (hordozás helyétől függően előre vagy hátra), tudok vele hordozni elöl is, hátul is. Hátul is van rajta cipzár, hogy ott is bővíthető legyen.
Amikor ez már kevésnek bizonyul, a kívül pul (víz és szélálló) anyagú kabátom, ugyanezzel a polár béléssel. Amikor igazán hideg van, pedig ráhúzom a kabátot a polár pulcsira.

Minden kiegészítő patentolható a baba-mama közötti részen, hogy ott se szökhessen be a hideg. (alul videó)

Ezekkel a megoldásokkal én a sima itthoni kezes lábasban teszem bele a picit a kendőbe, és simán rá veszem az éppen megfelelő vastagságú felsőruházatot.

Rengeteg, de tényleg sok típust, márkát kipróbáltam, nekem személy szerint a Naturbaba vált be. Minden szempontból praktikus :)
Rendkívül egyszerű a felvétele is: https://www.youtube.com/watch?v=7UDBJTy02yM








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése