2014. szeptember 1., hétfő

2014 szeptemberi klub

Mosható pelus


Bár én jelenleg eldobhatózok, egyszerűen nem találom az időt, és az energiát rá, de az eddigi szűk 3 év tapasztalatát megpróbálom azért leírni :)
(aztán tervezek határos időn belül visszaállni megint :) )

Kisfiammal 1 hónaposan kezdtem el moshatózni.
Kezdetekben ilyeneket használtam. Eleinte egy "piskóta" elég volt, majd idővel 2-t tettem a PUL külsőbe. Amikor már az sem volt elég, következett ez. Majd 1,5-2 évesen szobatisztaságig ez.
Amit "kakafogó"-nak használtam, hirtelen nem találom, bummis névre hallgatott, nagyon szerettem, nekem valamiért az eldobható kakifogó papír nem vált be...

Mosáshoz jelenleg a favorit. Sokáig használtam ezt, és ezt, de végül a folyékony maradt meg kedvencnek.
Öblíteni ecettel szoktam, néha teszek sanytolt fertőtleníteni, vagy ilyet. Illatosítani, ha olyanom van, levendula illóval, vagy ezzel szoktam. Utóbbit saját ruhákhoz is nagy előszeretettel használom.

Kedvenc mosószerem, amivel amúgy lehetne mosni a pelusokat is, csak bennem maradt régről, hogy ahhoz más kell.

Amit még kifelejtettem, és egy háztartásból sem hiányozhat, az a marhaepe szappan.

Ezek nekem gyorsan gyarapodó, extra duci babához váltak be nagyon :)



Én személy szerint használtan szoktam venni, főleg, amikor csak próbálgatok egy adott pelust, illetve bérelni lehet még a Tatai Klubban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése