2015. február 5., csütörtök

Mostantól mosható pelenkák is próbálhatóak :)

Nem írtam tavaly óta, de nem azért, mert eltűntem, hanem mert a háttérben folyamatos szervezések, bővítések zajlanak :)
Jó ideje terveztem már klubos mosható pelusokat, de eddig nem találtam rá a kapacitást... Most viszont egy klubos anyuka, Gugi Boglárka rábólintott, hogy vállalja az ezzel járó feladatokat, így belevágtam. Megkerestem néhány webáruházat, összeválogattunk Bogival a saját készletünkből a nélkülözhető darabokat, és idővel bővítjük is majd a készletet.
Keressétek bátran ;)

Az első felajánlásokat az http://www.moshatopelenka-olibaba.hu-tól kaptunk, ezúton is nagyon szépen köszönöm :)

 http://www.moshatopelenka-olibaba.hu
A készletet ezen túl ezen a linken tudjátok megnézni, illetve a főoldalra is tettem ki hozzá hivatkozást :)

 A mosható pelenkákról megoszlik a vélemény. Nekem itt nem az a célom, hogy bárkit is rábeszéljek, "megtérítsek". Tény, hogy nekem, és számos barátnőmnek nagyon bevált, és mivel Tőletek is azt a visszajelzést kaptam, hogy érdeklődtök, próbálnátok, de nem tudjátok, hol/mivel kezdjetek, így mostantól adott a lehetőség, nem kell azonnal bevásárolni súlyos tízezrekért, csak ha már biztosak vagytok az adott pelusban :)

Ahány barátnőm van, kb annyi féle fajta pelusra esküsznek. Ami logikus is, hisz a babáink is különböznek. Vannak törpevízművek, érzékeny bőrűek, Michelin babák... Ennek megfelelően nehéz megmondani előre, hogy kinek mi fog beválni. Én egyszer már írtam a saját tapasztalataimról, Bogit is faggathatjátok majd szerintem nyugodtan :)

Szintén az Olibabától kaptam egy nagyon jó leírást a pelusok kezeléséről:


 Úgy tervezzünk, hogy a kölcsönözhető pelusokhoz majd adunk mosószert is, hogy egyrészt kipróbálhassátok, másrészt elsőre ne kelljen bevásárolni a pelenka miatt másik mosószerből. (úgyis beleszerettek ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése